✿ JOM JENGUK-JENGUK @ ADVERTISEMENT ✿

Friday 15 February 2013

Berbicara dengan diri

♥. .✿ .mira berkata .✿ . .♥


Duhai hati :

Jangan terlalu mengingati perkara yang menyakitkan hati. 
Nanti kamu akan bertambah sakit hati...Belajarlah untuk SENYUM kerana SENYUMAN itu dapat meningkatkan kekuatan untuk terus melangkah & melangkah..
Senyumlah selalu..Kerana senyuman juga ialah penawar segala kemarahan.Tetap tersenyum ketika terluka, tetap memaafkan ketika kecewa. Janji Allah itu nyata dan akan indah pada waktunya.. (klik!♥)
TERLUKA kerana Cinta Manusia mungkin sesuatu yang kita tak boleh hindari dalam hidup, tapi Menderita kerana Cinta adalah Pilihan..tenangkanlah hatimu :) Semoga ditabahkan hati ini untuk menghadapi hari-hari yang mendatang...

Duhai iman:

Jangan kerana cinta, kau buta. Buta dosa. Buta pahala. Buta yang mana benar. Buta yang mana salah ! Ingatkanlah diri ini.. Tidak mudah di dunia.. Tapi akan terasa indah di akhirat kelak.. :')  Ingatkanku, Setiap yang bernyawa pasti akan merasai maut..ingatkan aku, Cinta kita Urusan ALLAH.. Cinta ALLAH urusan kita..ingatkan aku, agar sentiasa berada di jalanNya yg benar...ingatkanlah aku,teman yg sejati hanyalah amal..ingatkanlah aku :')


coretan teman: hati wanita sukar diduga..kenali la mereka..


coretan mereka  klik sini! :)  
 ~Ya Allah, sesungguhnya hatiku terpaut kepada seseorang,maka Kau pautkanlah hatinya kepadaMu agar dapat membimbingku. Amin.~mr.r

No comments:

Post a Comment

♥--> bla..bla..bla...hee ^_^ -- ♪♯♫♫♪♥