✿ JOM JENGUK-JENGUK @ ADVERTISEMENT ✿

Friday, 21 December 2012

poor life!!

u do read, but never understand! :'D

be strong mira... 

Ada masalah memerlukan jalan penyelesaian. Ada masalah memerlukan kita bersabar. Dan ada masalah memerlukan kita melupakan...

"Ampunilah kami untuk setiap AIR MATA yang kami tumpahkan bukan keranaMU.. Ampuni kami yang tidak kuat untuk berdepan dengan dugaan HATI :( "

~selamat tinggal~

Tuesday, 18 December 2012

kecantikkan itu berbeza..

"Semua orang ada kecantikkannya tapi tak semua orang boleh melihatnya.Kerana Allah cipta pandangan MANUSIA lain-lain"  ;)


Jika kita tidak dapat apa yang kita suka, maka langkah terbaik adalah suka dengan apa yang kita dapat..itulah syukur namanya....
# orang yang tak suka kat kita tu kadang kadang bukan dia benci kita , tapi sebab dia cemburu kat kita , cemburu dengan apa yang kita ada... (think +ve) ;)

Dedicated to ~>

you....

sWeet song. . .  :)

video

u make me smile..make me feel the love is true... : ) <3
u always stand by my side..i don't want to say goodbye...
thank you 4 all the love u give to me... :) <3

18 Disember 2012



DEAR LOVE..

The truth...
i miss u..
i love u..

i'm sorry...there is something that i couldn't express in words n action..sorry 4 this hurts.. 

Hope that... u..

I do sorry.... :')


 ~miEra.naIra~




Monday, 17 December 2012

aku dan diriku..

EGO ku tinggi menjulang...
MARAH ku jarang di kawal...
HATI ku mudah terasa... :'D


Apa salahnya sekali sekala memendam rasa...  kerna x dpt diluahkan dengan kata2... dan kerna tiada yg memahami... 






~Wajah tenang, bibir mengukir senyuman.. Hati menangis tak bersuara.. Biarlah yg menangis itu HATI dan Biarlah yg tahu itu hanya Allah.. :')




Jika sesuatu itu mmg milik kita.. Sesulit apapun jln utk mendptkannya.. Seberat apapun rintangannya.. Pada akhirnya akan menjadi milik kita.. Bertahanlah!! :')

#lembutkanlah haty ku Ya Tuhan... :') maafkan aku..

diAri haty...

TIDAK dinamakan CINTA andai membawa seseorang ke JALAN MAKSIAT.
PIMPILAH dia ke JALAN ALLAH andai BENAR2 MAHU CINTA kalian KEKAL ke SYURGA.. :)




HARGAILAH DIA SELAGI MASIH ADA DI SISI, JANGAN DAH HILANG BARU NAK MENCARI :'(

duhai diri...

Jadikan airmata yg gugur kerana menyesal atas dosa² yg lalu. 
Dan bukannya disebabkan kerana tidak kuat untuk hadapi dugaan daripada Allah.... :')


_kuatkanlah aku_ :')



Bila terasa sunyi. Buka mata dan buka hati. 

Fikir sejenak dan katakan pada diri : “Wahai diri, kau punya ALLAH ! ”


Mungkin masa ini BUKAN untuk MENCARI CINTA. Tetapi masanya untuk MEMPERBAIKI CINTA pada ALLAH..

Senyum Ku, TaWa ku..PALSU ~

AKu KETAWA, tak bermakna aku Gembira.. 
aku SENYUM, tak bermakna aku Bahagia.. 
Satu SENYUMAN ku membawa seribu perasaan..

kita mampu berbohong dngn org lain tentang apa yg kita rasa, tetapi,ketahuilah bahawasanya kita tdk mampu untk berbohong dengan diri sendiri



# yA Tuhan..kurniakanlah seseorang yg mampu memahami ku :')

"'HASBUNALLAHU WA NI'MAL WAKIL'." _hindarilah aku dri rase letih ini.. :')


SaBarlaH wahAi hAty :')

Dalam sabar ada maaf,
Dalam sabar ada redha,
Dalam sabar ada syukur,
Dalam sabar ada usaha,
Dalam sabar ada tawakkal,
Dalam sabar ada taqwa,...

BERIKANLAH AK KEKUATAN :') sesungguhnya ak hamba yg lemah...



ku berbicara dalam sujudku,bercerita hanya pada-Mu..
kerana sesungguhnya hanya Engkau lh pendengar yg setia... :')
~aku senyum x beerti ak bahagia~ :')

Thursday, 26 July 2012

diari hati...

saat kamu sedang bersedih . . .
dengan tingkah lakunya yang keliru . . .
Allah hadirkan seorang insan . . . sebagai petunjuk jalanmu ke arah yang pasti . . .
untuk kamu menilai antara yang baik dengan yang buruk di sebaliknya . . . :')



P/S: berhentilah menangisi sesuatu suratan yang berlaku...
       pasti ada hikmah disebaliknya...


bahagia sebenar. . .

lebih baik disakiti dengan kejujuran...
daripada...
dibahagiakan dengan pembohongan... :)


DUHAI HATI ~ ~
jatuh cinta lah ketika ku sudah bersedia...
bukan di waktu ak kesunyian. . .

Wednesday, 20 June 2012

the reality is... :(


The truth is.. I miss you so much,, all the time,
 every second, every minute, every hour, every day :(
n
I love you
Not because you are perfect,

But…because
… …
You are sooooo perfect for me..

T.R.U.E. story~


THOSE ARE LOVELY MOMENTS WHEN YOU ARE SLEEPY, 
BUT YOU WON'T TO GO FOR SLEEP BECAUSE YOUR TALKING TO THAT SPECIAL PERSON <3 :))

This is the reason okey~~ :P :D


walaupun nmpk mcm kjam kt dri sndrik :D haha..sorry..xleyh nak ubah.. :)) ur fault!! haha

Monday, 18 June 2012

Friends vs enemy o__O

"wHen u are up in life, your friends will know who u are, 
but when you down in life, you will know who your friends are...." :)) 

KAWAN.. someone yang sentiasa ada di waktu susah n senang.. 




the real friends will always standing besides you although they know the true colour of you..be carefull ketika memilih kwan..jngn tkot pada msuh musuh yg sentiasa mnyerang mu, ttpi tkot lah pada kwan yg pura2 senyum di sebelah mu :)) <3

did u mean it?

A good apology has three parts:

1. I am sorry,
2. It is my fault,
3. What can I do to make it right..

But most people miss the third part.

If you want to say sorry, mean it and do something to make it right.. :)) ♥

girls vs boys ! ! !

"A girls smile is more cheerful than boys smile...

But a single tear in boys eyes is much more painfull than girls cry..." :)) <3


akk dorm ku kate, jgn backup sngt lelaki ni~ haha..
xtau~~~ o__O

bagi ak, this quotes sngt tpat! :D



i'm really appreciate u . . . :))

Sunday, 17 June 2012

be your self :))

"Do not change so people will like you.. Be Yourself, so the right people will love the REAL you.."


superb quotes~ ^__^


bcoz of diz, die btol2 jjur sape diri die sbnar ea...


honestly...sngat2 terharu :')


see~ something special tApi dri sndrik xnmpak :D susah2..isk3 :D


THANKS A LOT.. :))

The happiest people do not have the best of everything, they simply make the best of everything... don't be afraid to be ur self :)) nobody perfect <3 :)

you are special :D

Book of quotes said:


"When you are important to a person, that person will ALWAYS find a way to make time for you. NO EXCUSES, regardless of how busy they are..." 


~thanx to him <3 :))



D.r.E.a.M.i.N.G :))

WHO AM I . . . ??


ngee ..^ ^ its hard to describe


when u stop dreaming its means u loss ur hope in your life...dreaming for a good start..dreaming and take the action, then u will success~ :D